Producția cu buget redus a fost etichetată ca fiind cea mai proastă reclamă din istoria Super Bowl, dar vom vedea noi cine va râde la urmă.

Uitați de aparițiile unor celebrități ca John Travolta, Cardi B sau Ashton Kutcher în reclamele de la Super Bowl – spotul brandului de lapte de ovăz OATLY în care CEO-ul lor cântă, hai să spunem ciudat, a devenit viral după ce a fost supranumit cel mai prost spot publicitar din istoria Super Bowl-ului.

Reclama de 30 de secunde a mărcii suedeze de lapte vegan îl prezintă pe CEO-ul său Toni Petersson într-un câmp, cu un pian, și cântând o melodie ciudată, însă totodată captivantă, incluzând replicile „Este ca laptele, dar făcut pentru oameni” și „Wow, no cow” (wow, fără vacă).

De asemenea, poartă un tricou pe care erau scrise cuvintele „Fără răutate artificială”.

Anunțul a fost întâmpinat cu răspunsuri mixte pe măsură ce CEO-ul Toni Petersson a apărut în reclama de la Super Bowl a Oatly, dar compania avea deja pregătită propria revenire la remarcile negative.

Anunțul a fost întâmpinat cu răspunsuri mixte pe măsură ce CEO-ul Toni Petersson a apărut în reclama din Super Bowl a Oatly, dar compania avea propria revenire pregătită și așteptată.

Un spot de 30 de secunde costă în jur de 5,5 milioane de dolari, astfel încât Oatly a economisit cu siguranță la costurile de producție. De fapt, anunțul a fost difuzat anterior în Suedia în 2014 și are deja o istorie plină de culoare, fiind interzisă în țară după un atac legal din partea industriei de lactate.

„A costat o fracțiune din bugetul total alocat pentru Super Bowl”, a declarat AdAge, directorul de creație al Oatly, John Schoolcraft. Anunțul a fost pus la pământ pe social media de unii utilizatori, mulți spunând că asta e motivul pentru care nu o să mai cumpere băutura de ovăz.

Sursa: news.com.au

Cumpără Oatly aici »